29/11

Tog mig ut igår kväll vid tip, for då till elin å var med dom, efter ett tag kom ebba satt å surrade mest:) sne vid halv tolv ringde gustav och undrade om jag kunde köra han och tim till boden. Ebba följde med om stöd ;P Hann bara köra en bit så ringde dom och sa att dom ville följa med hem för dom hade annars fått stå i kö i typ 1 timme. For till lule och hämtade upp anders som var på olivers sen åt vi på max, la oss i sängen vid tre. väckaren började ringa klockan åtta snoozade lite längre än en timme innan jag tog mig upp. var döds trött.. hade kunnat sova en timme till om jag då inte hade lovat camilla att fara in till jobbet en timma tidigare när hon började bara för att hon inte var kör klardå. usch just då när väckaren ringde så kände jag verkligen usch för jag hade lovat. men tog mig upp och gick ut i kylan och satte i motorvärmaren. gjorde mig klar och sånt sen for jag vid tio. Väl inne så la jag mig på soffan i fikarummet och försökte vila men de gick inge bra för jossan ville ha med mig ut i affären och shoppa :P
Gick ut och hittade några fyndiga grejer som nå röda ljus nu till julen och schampoo och balsam. köpte syoss repair :P


Dagen gick fort för de har varit så fullt upp, jävligt mkt folk!
Slutade fyra sen väntade jag på jossan för hon slutade halv 5 sen bär de av hemmåt.
Vi åt kycklinghamburgare till middag idag,. gott :)

Sen for jag hem och hämtade nå kläder sen tillbak och duschade :)
Har längta att julpynta men när jag och anders väl började så rörde jag inte en pryl haha. så så blev de med den här årets julpyntning :P
Vid nio tiden kommer elin och tim för då ska vi se flickan som lekte med elden å äta lussekatter :)

Men nu ska jag kila till soffan för att mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0