23/11

Oj nu har jag inte skrivit på hela helgen. men så här såg min helg ut.
Lördag å vaknade vi 12 klev upp och sen gick vi på den deprimerande julmarknaden :P tre minuter tog de att titta på allt, vidare hem igen och sen for jag hem ett tag duschade hemma sen for ajg tillbaka till anders å gjorde mig i ordning.
Åkte med gunilla till andholmen, 40års festen var trevlig åt god mat och så :)
Vi var väl där till klockan 00 sen började vi gå hemmåt i mörkret, var ganska skönt med en promenad hem :) vidare till sängen la vi oss och kände att vi var sugna på nå salt å vi hade värken skinka eller hamburgarkött :P så vi ringde gustav som oxå ville köra oss på max :P vi åt och sen for vi hem och sov :)

Söndagen vaknade jag 12 helt utvilad känndes inte att jag hade druckit, fast drack inte så mkt så det förklarar saken.
kvällen innan kom anders på att vi skulle fara å bada i boden så vi kollade om någon skulle med, fast det var bara elin.d som var villig till de :)
skönt var de att sitta i bubbelpoolen någon timma :D efter de for vi och åt på Rönnbecks grill, det var gott bortsett från dressingen.
Släppte av anders å elin sen for jag till mamma och pappa och tog lite saker och satt och pratade med mamma ett bra tag :)

kom till anders vid halv nio då slog vi på en höök och sen såg jag paradise hotell :)
efter de så kännde både mig å anders rastlösa vi spelade kort en snabbis och sen bestämmde vi oss för att se en till höök. Sommnade så klart, sen tvinga anders mig till sängen och där somnade jag på 3sek :)

egentligen skulle jag ha farit hem ganska tidigt idag för att invänta varorna så jag kunde skriva på, men kollade mailen vid frukosten och då hade dom ju så klart inte skickat varorna.
Börjar klockan 2 idag och har en lektion, å de känns riktigt skönt :)
Idag ska vi äta tacopaj som mamma har gjort klart till oss så det bara är att stoppa i ugn ;)

Ikväll då, då händer det ingenting bara ta de lugnt borde börja skriva på min apu rapport som ska vara klar till 21 dec.
Sen paradise hotell, sover själv i veckan för anders jobbar natt :( fast fördelen är att de blir som mysigt när han kryper ner brevid mig vid 7 tiden :)

Nu orkar jag inte skriva nå mera, ska gå och väcka a nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0