19/11

usch vad trött jag var imorse, snoozade i en och en halv timme innan jag tog mig upp. sen blev jag på dåligt humör eftersom jag fick stressa, spille juice över hela mig så de gjorde inte saken bättre.
tog mig in till luleå iaf, började vara nere på lagret å gjorde lite kassaktion. tråkigt.
sen efter lunch ändrade jag å jossan om en hel vägg där strumpbyxorna är, ganska jobbigt för allt var huller om buller,.
tog 20 över 4a bussen hem gick på konsum å lämnade igen min film :P sen upp på ica å mötte anders så handlade vi :)
Lagade lasagne blev super gott :)

For hem en sväng sen stressade jag tillbaka för då började mammas pojkar, har suttit och sett de tills nu.
Imorgon börjar jag 12,00 sen kommer jag inte gå så himla länge, har ingen ork till skolan.
Förresten fick extra jobb hela nästa helg :D

Kom och störde anders i hans spelande nu så han flydde till tvrummet haha, resten av kvällen som är kvar nu blir de nog bara att se tv :) Funderar på om jag ska gå in å boka en klipp tid nu snart, skulle verkligen behövas fast jag hatar att gå till frisörer, för dom klipper alltid så man blir missnöjd iaf med nånting och dessutom är de hemskt när allt hår far i ansiktet!! Vill att nån av mina kompisar ska utbilda sig till frisör så man kan vara sur och gnällig så dom fixar till håret precis så man vill ha de. alltid efter jag har klippt mig hos en frisör så frågar dom: -blev du nöjd?. så sitter man där och ljuger och fejk ler och säger att man blev nöjd :P haha låter ju som någon tönt nu när jag säger så där, men de är ju sant!

hm tappade allt jag skulle skriva nu? allt bara försvann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0