17/11

Dagen började med att jag for in med elva bussen, gick och hade matte kanske i en 20 min sen ringer jossan och säger att vi ändå har den sjuka lärarens lektion så de var bara att packa ihop boken och gå till skolan.
Beställde nya varor till företaget då :)
Sen hade vi religion, kul...... Å våran lärare har då kommit på en jävligt smart idé, vi ska tsm med IVIK sitta i grupper å prata om deras jävla religioner!!
dom kan ju inte ens svenska så nej tack.
Hade bank möte och vi fick öppna vårat bankkonto, onödigt tycker jag de är för de är ju inte miljoner vi säljer för så de blir bara extra jobb att fixa över pengarna på banken hela tiden.
Åt inget på heladagen så jag höll på att svälta ihjäl när jag satte mig på bussen, träffade elin där så vi bestämde att gå på bya och äta :)
smarrigt var de är då mätt fortfarande.
For hem och duschade sen gick jag upp på ica å handlade och sen traskade jag ner till anders, så har suttit vid datorn tills nu.
Imorgon ska jag ta bort mina naglar, är less på att ha såna här tjocka klumpiga naglar. tacka fan för riktiga naglar, så nu blir de att spara ut mina naglar igen å nu ska dom bli super långa igen :D


Men nu ska jag gå och krypa ner i soffan och längta tills desperate börjar :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är fanimej spy mätt ännu! :p och jag hinkar i mig vatten dessutom! :p

2009-11-17 @ 22:39:17
URL: http://elindegerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0