16/11

hej, nu ska jag ta mig i kragen och börja blogga igen!
Hm har inte så mkt att berätta då.
Är iaf spy less på skolan, vill typ hellre vara sjuk än att fara på skolan och praktiken suger oxå, bara samma sak hela tiden. Kommer inte kunna ha ett jobb länge kommer nog måste byta hela tiden för jag blir fort less på vad jag gör. De ända positiva är att jag får extra jobb på Åhlens :)

Hade nationella prov idag i svenska, gick väl så där hyffsat eftersom de var muntligt å i små grupper :)
Å jag är så sugen på att fara utomlands!! vill bort från slask vädret. Måste övertala anders att fara med mig på en sista minuten, för mamma sa de att om vi ska fara nu så ska vi boka typ två dagar innan så blir de ju lite billigare iaf :)
 men nu först måste jag prioritera att köpa julklappar! fast kul jul jag kommer ha i år.
Maria kommer inte hem, sofia å co kommer typ inte upp till oss, jag jobbar på åhlens på julafton, anders jobbar natt på jul. kul. kommer nog gå snabbt att öppna julklapparna när det bara är jag å mamma å pappa då.

Å till åre ska jag oxå fara till vintern, men hade tänkt fara där nångång i slutet av perioden då Rix-fm far dit och alla artister :P för åka skidor är jag inte så hajj på i alla dom där stor backarna ;) plus att jag är rädd för stora liftar för dom kommer med sån jävla fart när man ska på dom! kommer bara ihåg när jag och ebba föll i liften i måttsund, vi släpades typ 50 meter tills han slog av liften så vi skulle ta oss lös haha.
Å när elin blev en stor snöboll när hon föll när vi var i dundret haha :D
Men de blir nog längre fram, kanske i mars, aprill då man kan ligga och sola i bikini i en grop :)

Kom hem vid 5 då for jag hem och åt palt, sen kom anders och hämtade mig och så skjutsade vi mamma till kören :P
har suttit vid datorn nu i nästan två timmar för anders ligger å ser hockey så orkar inte ligga där. Fast klockan tio ska jag se tv för då är de paradise hotell :)

Imorgon så blev de sovmorgon för min del, ena läraren är sjuk, jag sköt upp min matte lektion tills senare så då börjar jag inte förän ett! SKÖNT. har börjat bli så morgontrött så tar mig knappt upp till nio utan att försova mig eller ligga å dra sig för länge. Sen har vi bank möte med företaget så slipper idrotten. måste välja bort idrotten för jag har varit på 2 lektioner sen vi började skolan. Inte bra de.

Men nu har jag fått sockerdricka i foten och anders började just skriva sms till mig så måste nog dra mig till soffan nu å se hockey ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0