8/12

oj har inte skrivit sen lördag. har ändå inte gjort något inressant. Jobbade på söndag tiden gick väldigt fort då eftersom de var mycket folk så man hade någonting att göra hela tiden:)
Kom hem vid 5 då for jag hem till mamma å pappa å hämtade de mamma hade handlat åt mig eftersom jag inte hann handla för ica stänger 5. For till anders å började med maten, gjorde tacos, mums vad gott de var, de har vi inte ätit på jätte länge :)
Måndag åkte med nio bussen när jag kom in till skolan satte jag mig framför en dator å började med mig apu rapport eftersom den ska vara inlämnad nästa vecka :s
kom en bit sen vart jag tvungen att sluta för då började min lektion. Gick till kvart över 4a den dagen. åkte sedan hem med elin :) Vi gjorde köttfärssås och spagetti då sen slöade vi framför tvn bara senkom elin hit å hjälpte mig att göra lite matte sen såg vi ullared :P efter klockan tio gick jag och la mig i sängen skönt var de att gå och sova tidigt igår. Fast var ändå lika jävla trött då väckaren började ringa. Så beslöt att skippa matten så tog elva bussen istället :)
Hade en lektion sen religion sen utv. gick bra men har betydligt sämre betyd än i ettan och i tvåan. sen hade jag matte i 40 min kom en bit iaf tur att jag har min matte lärare som jag har för hon är så bra :P
sen gick jag å ida till gympan å pratade med läraren, vi löste problemet så vi kommer få ett schema efter jul å nästa vecka så ska vi få gå själv å gymma när dom andra måste göra nå annat jobbit å tråkigt:)
slutade efter att ha pratat med hon så då tog jag 10 över 3 bussen började göra mat direkt ja kom hem eftersom både jag å anders var vrålhungriga, de blev korv å mos sen kom mamma förbi en sväng oxå å pratade å lämnade pengar. Nu sitter jag här och överväger om jag ska orka gå hem å hämta nå kläder eller inte. hade ju som behövt de.. tar nog anders bil för min latmask i mig är väldigt bekväm.
men nu ska jag iaf gå och se tv en sväng.
Å ikväll är de desperate! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0