3/12

trött var jag imorse snoozade väldigt länge, anders mumlade om att han var förbannat less på att vakna av min väckarklocka som skulle ringa i en timme ;P
Tog mig upp till kvart över 8 sen traskade jag till bussen i kall piss vädret. Var på mode avdelningen hela dagen, skulle egentligen sluta 4a men då kom kicki och sa till mig att hon tycker jag är enormt duktig och att jag alltid gör någonting så hon tyckte att jag kunde sluta klockan tre :D skönt var de :) åkte hem med bussen sen till anders å hämtade nå hårsaker som jag for med till mamma för hon behövde låna de. sen tillbaka å då började vi med middagen, de blev mos å fiskpinnar idag :) smarrigt var de .


Juste, färgade ju mitt hår igår! de blev skiftningar i blått å i grått! förfärligt.




pratade med en på åhlens idag varför de blev så och de var för att jag har blonderat bort alla mina röda å varma pigment i håret :/ Så gick till tre olika salonger idag på lunchen och frågade vad jag skulle göra å två av dom bah öö jadu vänta några dagar och sen kan du komma in och blondera om de!! JÄVLA puckon såna borde inte få vara frisör om dom förfan inte kan ens en sån sak!.-
Gick då till den ny öppnade salongen nere i shopping för där verkar dom skit bra, fick iaf ett gott intryck av alla där när jag å elin var in för någon dag sen. Dom hade ju en speciellbehandling för de och visste precis :) Så imorgon har jag tid för att fixa håret plus en klippning. Är nervös över att sätta mig i stolen, kommer säkert bli missnöjd som vanligt.. men de är då på tiden att jag klipper mig nu för de är evigheter sedan.

Kanska gör en liten förändring på håret, har haft blont sen jag föddes å selugg sen 4an, innan de hade jag mittbena haha.
hoppas hoppas jag blir nöjd för engågs skull :)
Började med lite läxa efter middagen, kollade igenom uti kompletteringen jag skulle göra om mbl men de var svårt

Tog en paus med mitt skrivande, for hem och fick pengar av pappa till imorgon sen kom elin hitvi färgade ögonfransarna och plocka ögonbryna :P sen till hon och såg mammas pojkar och paradise hotell nu är jag hos anders igen och sitter å äter kvällmat ska kila in i köket nu och vara social med anders :)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Systeryster :)

Jag vill se hur håret blev! :D Länkat våran nya blogg också om du är intresserad av vad vi håller på med för fräna saker i åre :P puss <3

2009-12-04 @ 18:43:40
URL: http://shredafellaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0