1/12

missade att skriva igår för det gick inte att publicera när ajg väl hade skrivit allt..
Snabb dag blev de igår slutade kvart över tre så missade precis den bussen så gick upp mot stan i pissvädret, hittade mig iaf ett volym hårspray som sög enligt mig..

sen gick jag å kollade om jag hittade några julklappar, som vanligt när man har hittat något tidigare som man skulle köpa så var de ju så klart slut nu.. :s men på onsdag eftermiddag skulle dom få in dom igen så då ska ajg in igen och kika på anders ena julklapp :)
Idag tog jag mig inte upp till nio bussen så struntade i matten åkte in med elva bussen, somnade tillomed på den :o har kommit in i någon dålig vana nu att jag måste sova 12 timmar annars dör jag typ :P
hade två lektioner sen gick jag å ida till syon å kollade uti idrotten, kul att den inte går att välja bort nu :s så måste försöka vara med nån gång iaf så jag åtmintone får g, ig kan jag oxå ha för då får jag ändå slutbetyg men de är inge kul att ha.
Sen traskade vi mot matten så förklarade matteläraren hur jag skulle tänka på dom nya uppgifterna så jag kunde räkna hemma sen ner till gympan, men så klart när vi skulle prata med läraren så var hon ju inte där idag när vi väl gick ner dit..
Satt och väntade på att tre bussen skulle gå men då ringde elin å sa att jag kunde åka hem med hon å tim vi skulle bara om på några ställen men de slutade med att vi var hemma halv 5 :P

for hem å åt sen till anders sen vidare till elin.k å surra lite och då kom vi på att vi skulle fara in till storheden å shoppa lite för vi båda hade hört att dom hade kvälls öppet :) pille följde oxå med, när vi väl var där märkte vi att det inte var så många affärer som hade kvällöppet :P nästan alla hade ordinarie tid. Hittade mig iarf pepparkaksdeg, såna här jultomtegodis vet inte vad dom heter, duschcreme, deo å daim :P onödiga saker bara :P
kom hem lite efter nio såg lite desperate då men gick och duschade nästan direkt för ajg vill inte ha sett hälften eftersom jag ska se de imorgon ist :)
Nu sitter jag här i anders mys byxor å min fleecetröja och väntar på att sötnosen ska komma hem.
Imorgon får jag verkligen inte försova mig för jag har praktik å de ser inge bra ut om man försover sig där när man hela tiden har extra jobb där..
hade tänkt börja med apu rapporten ikväll oxå men de blev inge av de heller idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0