5/12

Igår kväll gjorde vi inte mkt, beställde mat från bya sen låg vi bara och såg tv skönt :)
Vaknade i panik när mamma ringde, trodde jag hade försovit mig men klockan var bara halv 10 då :) Stressade igenom morgonen och sen for ajg och körde elin å tim till kallax! FUSK :P Sen for ajg å jossan vidare mot jobbet, kom precis tills halv tolv då jag började. Var på mode, de kom ström vis med folk var ändå jävuslkt mkt. Sista timmen gick jag upp och var på hem avdelningen. Tiden gick fort tills klockan var fyra, for hem och hämtade lite ingredienser eftersom piss ica i råneå stängde 5 och de glömde jag så de blir inge faitas för oss i dag :P Mamma gjorde tzatsiki och så for jag på ok och köpte en dricka å bröd. Så de blir kyckling fileer å pommes å tzatsiki till middag när anders kommer hem :)
Ikväll blir de bara att ligga framför tvn och se på en film och vila upp sig tills imorgon för då jobbar jag oxå.

Förresten klippte lugg, blev inte riktigt nöjd. Ska lägga upp en bild på de nu nåndag så du får se de maria :P
men nu måste jag springa till köket och fixa så maten blir klar tills anders kommer hem för jag är vrålhungrig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0