28/11

Jahapp.. då var de lördag å imorgon söndag. helgerna går för snabbt!
Igår slutade jag vid halv två tiden. gick på stan och köpte nå saker och årets första julklapp oxå! :) Fick världens flimmer för ögonen på morgonen så jag höll på att svimma, tog två alvedon å la mig på soffan tills bussen gick. flimmret försvann när jag gick til bussen men när ajg väl satte mig på bussen kändes de som världens längsta å hemskaste bussresa jag har varit med om!! fick så ont i huvudet så de känndes som att jag skulle spy.var på väg att hoppa av vid badet typ. blev helt kallsvettig men till slut fick jag hoppa av bussen, tog mig till skolan helt yr och la mig på en soffa tog en till alvedon och så låg jag där i typ en och en halv timme, sen kom jossan å ida ner och då hade huvudvärken minskat. gick till strand och fixade med företaget.
sen blev de hem å beställa mat, det är så skönt att slippa laga mat ibland :) kände mig inte helt bra under kvällen så låg bara vid soffan.

Vaknade klar vaken 6 imorse och då var anders oxå vaken men jag har inte sånt psyke så jag kan kliva upp då fast jag är pigg, så låg och vände mig länge tills jag somnade om tills halv nio.
Mamma åkte in med mig imorse, snacka om att hon är åk rädd, haha fast jag kör lugnt så blir hon nervös :P
Väl inne i stan så gick jag till strand var där i en och en halv timme och sålde med företaget sen vidare mot åhlens åt en macka och sen gick jag ut och jobbade, stressigt, å jävligt mkt folk!
uschhhhhhhhhhhhhh...............
slutade fyra mötte då upp anders å gick och åt på taisty eller hur de nu stavas. gick och hämtade min bil sen hämtade vi anders bil och for på willys på storheden och stor handlade så nu är kylen och frysen full med go saker:)
känner mig som helt konstig idag, känner mig typ deprimerad fast jag inte har någon som helst anledning till att vara de :(
har legat och sett tv ett tag somnade också i några minuter :)
Nu sitter jag här och fördriver tiden med att skriva väntar på att ed ska svara på mitt sms? :P seg som vanligt ;P
dom sitter och dricker en massa dåliga kaffe drinkar snart ser dom ut så här:


usch för kaffe ska aldrig börja dricka de :P
Är själv hemma nu för anders for ut och drack några cider, full som ett ägg kommer han vara när han kommer hem.
men nu ska jag kila :) bye bye

haha kul bild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0