26/11

trött som tusen imorse, sov på bussen oxå. blev piggare efter jag hoppade av bussen. vanlig dag på åhlens,. ganska slött. man märker att de är jul snart för de är betydligt mkt mer folk på dagarna än tidigare :) Är faktiskt sugen på jul nu jag vill ju ha julklappar :) Imorgon börjar jag tolv och kommer nog sluta tidigt, blir att gå på stan då och slösa pengar :) vart tvungen att damsuga hemma innan jag for för jag skulle få pengar av pappa och för han skulle tanka bilen :P Gjorde det, å de var jävligt jobbigt fattar inte hur jag kan bli svettig av de? :o
 
Haha, men de är ju iof ganska lätt förtjänta pengar :P Ikväll har de inte hänt så mkt, sett mammas pojkar å paradise hotell :) Inatt är de sist natten älsklingen jobbar natt :D ska bli skönt att slippa gå och sova ensamen.
Jobbar lördag och söndag i helgen, skönt för jag börjar tolv båda dagarna:)
Nu sitter jag hära och har just tagit bort nagellacket, vilken skillnad de är på billigt och dyrare aceton. wow haha de försvann på direkten motför dom andra som man måste sitta å gnugga bort.
undra vilken färg jag ska måla? dont know...
men nu har jag inge mer att berätta.







                                                                                                                 
                                                                                                                   nyfikna ni är  


Kommentarer
Postat av: ebba

villka är det som är nyfikna? ;p

2009-11-27 @ 16:04:33
Postat av: Elin

hahahahahahahahah, kan inte sluta skratta! ta bort bilden innan jag pissar på mig! haha :D

2009-11-27 @ 17:07:27
URL: http://elindegerlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Men ni som läser min blogg :P

Hahaha jo visst är den kul :D fast egentligen är den ju inte alls kul om man tänker efter :D haha

2009-11-27 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0