25/11

Klart jag försov mig imorse, vaknade tio i sju i panik.


Jossan ringde just då och frågade om jag ville åka med hon in till stan. Tur de :) dom kom inte och hämtade mig förän vid åtta tiden så de var skönt :)
Gjorde kassaktion och fixade upp nya smycken plus kassan så tiden gick fort idag :)
Plus i kanten är att jag har fått en jäkla massa jobb nu fram till slutet av december :D Fick jobb några dagar fast jag har skola men så klart blir skolan i sista hand.
Slutade tre for då på ahlsell och hämtade pappas bil for på willis å handlade middag och så saker som vi behöver.
Lagade varmkorv och sånt till middag, var faktiskt riktigt sugen på de å med rostad lök ;P

såg tv efter middagen sen började vi se höök men jag sov då ist i en timma, dåligt för nu kommer jag inte kunna lägga mig nå tidigt så kommer likförbannat vara trött imorgon när väckaren ringer..
shit var timmarna kan gå snabbt vid datorn har redan suttit en timme och de känns som om de har varit en kvart!

nu sitter jag här lite små hungrig å funderar på att gå och ta mig i macka:) är sugen på rostad men så klart tog den slut igår :s Ska storhandla på fredag eller i helgen för nu är handlingslistan väldigt låååång.

ne nu ska jag kila mot kylskåpet som ropar efter mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0