24/11

Ledig idag, sov till 12, åt frukost sen satt vid datorn en timma, var upp på banken och fixade lite saker.

Sen har jag bara lallat runt hela dagen. Anders å Jag gjorde spagetti å köttbullar till middag :)


Glass till efterrätt ;) Nu har vi sett lite tv ska snart följa med anders å tanka så jag fördriver lite tid eftersom det bara är skit på tvn ikväll.
Eller desperate är ju klockan nio :)

måste sen hem efter de och hämta varorna som pappa fixade till råne :)
måste åka med sju bussen imorgon, kommer aldrig ta mig upp för de är svin längesen jag åkte med den bussen!
shit kom på nu att jag har glömt att höra av mig till min matte lärare att jag inte skulle komma idag :o
men de gick nog ändå bra de :P

Men nu ska jag kila iväg

Skrev de ovanför vid sju tiden, funkade inte att ladda upp inlägget då.

Nu har jag hunnit se på desterate, duschat, varit hem och nu ätit kvällsmat :)
Blev så sugen på nå goda mackor, så startade ugnen och gjorde såna här baugetter i ugn ;)
Gott var de.
Nu blir det att gå och borsta tänderna å krypa ner i sängen.
Anders kommer hem då jag far så vi hinner säga hej och hejdå just snabbt ;P
Men nu ska jag kila..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0