18/11

hej, np skriftliga idag, gick super dåligt blev klar efter 45 min. så slutade klockan 9 imorse :) skönt. väntade på att klockan skulle bli tio så vi kunde gå upp på banken och betala in varorna sen hoppade jag på bussen.
funderade på om vi skulle hitta på nå när vi satt på bussen, men så klart kom vi inte på nå att göra. blev att vi gick till grillen och åt en strips. pommeserna har blivit goda igen motför tidigare :P
usch får ångest när jag tänker på hur mkt pengar som går för mig i månaden på ingenting!!!!
Har slösat 4200kr sen den 30;jonde, alltså på två veckor och 4a dagar, jo de jag har har kvar av de joooooooooooo 170kr!!!! kul.
de ända jag har köpt är en tröja på åhlens för 80kr sen har jag bara slängt pengar efter mig tydligen..
usch. vill jobba nu.
är på åhlens imorgon och de känns som att jag inte har varit där på evigheter ändå :)
Tog bort mina naglar idag och se så fint mina naglar har växt ut iaf på vissa där dom inte har gått av.
direkt när jag kom till anders så satte jag mig och gjorde matte :) känner mig väldigt duktig eftersom jag aldrig har tagit hem matte boken sen jag började. måste fixa nu så jag får välja bort idrotten eftersom där går de dåligt men de kommer nog krisa när jag ska stoppa in två till lektioner, mina sovmorgonar kommer nog gå i krasch. suger att jag inte fick ändra min matte till 100poäng eftersom jag kommer ändå läsa de på 1,5 år. har nästa halv år kvar på mkig att göra matten.
Hm, hyrde film på konsum i råne idag för tio kr haha coolt att dom har börjat med sånt där :)
De blev nyaste wallander som vi ska se ikväll men först måste jag se paradise hotell, vet någon egentligen vilka dagar de är, för nu har de varit söndag, måndag å så ikväll. vilka mer dagar??

Sitter nu här med iskalla fötter och händer så nu måste jag upp och röra på mig :)hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0