10/12

jag har faktiskt namnsdag idag :P
har blivit lat på att skriva men igår hade jag iaf praktik tag mig upp till sju bussen,. Snoozade kortare då och då var de lättare att ta sig upp. var på åhlens hela dagen å lallade på. när jag satt på bussen hem så kom de 5 polisbilar med blå ljus å körde om, de var då bankrån i råne. wow,  hittade faktiskt pengarna för dom hade bara kastat en påse baki mio. Haha skämt. ne men sen mötte jag pappa på byn och så gick vi och handlade, han skjutsade mig till anders å väl där började ja med maten, plättar och så fick anders sig ärtsoppa före de :P smarrigt. resten av kvällen gjorde jag ingenting sov framför tvn sen for hem och hämtade nå saker.
Idag började jag 10 i 10. var på mode avd hela dagen, stod i kassan och emellan åt fixade jag smyckerna. sen for jag hem och klurade på vad jag skulle äta, eftersom anders jobbar eftermiddag, mamma jobbar sent å pappa skulle på hockey. Gjorde mig iaf en hamburgare och en till mamma för hon fick sluta tidigare än beräknat :) var hemma ganska länge till just innan 8 for på uno och sden till anders. kollade mammaspojkar å de var sista avsnittet idag :P sen har jag funderat på att göra lite på apu rapporten menkommer mig aldrig för de :@ kommer säkert inte bli klar med den tills den ska vara inne eftersom jag bara skjuter upp den hela tiden.
¨Men imorgon ska jag försöka arbeta med den på lektionen, börjar 12 och sen har jag en lektion på en timme och sen företags lektionen. bokföringsskit håller vi på med där trisst. kanske slutar innan tre imorgon. hade velat gå på stan oxå, helst om mamma skulle fara in och gå på stan :) men får väl se hur länge jag måste gå imorgon.
Nu sitter jag bara här vid datorn, kollade nyss på tv4as hemsida hur de gick för paren på mammas pojkar, men så klart är ingen med varandra efter programmet har slutat. :P 
Ser verkligen fram emot helgen eftersom jag är ledig och inte har ett piss inplanerat :) ska bli skönt att få sova ut, utan nån jävla väckar klocka som ringer hela tiden. Synd bara att anders ska jobba hela helgen, annars hade man kunnat hitta på nå skojj som att fara på ikea eller nått sånt liknande :) men men. är som sugen på att dricka men min ekonomi strejkar för allt sådant! längtar tills på tisdag för då får jag min lön!
Men nu ska jag avsluta för nu ska jag snoka vidare och längta tills mitt hjärta kommer hem  myser med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0